- Корм для собак: користь чи шкода?
- Що означає « натуральний » корм для собак?
- Що означає « органічний » корм для собак?
- Доктор ветеринарних наук говорить про те, що приховує реклама кормів для собак!
Харчування і здоров'я тварин є сьогодні важливою темою. Вкрай складно стало отримати правильне уявлення про речі. Індустрія кормів для тварин витрачає мільярди доларів на маркетинг, мотивуючи власників купувати саме їх бренд. Питання: невже через те, що MacDonald ’ s витрачає неймовірні суми на рекламу, вони - найкраще, що є на світі? Звичайно ж ні! Це стосується і кормів для тварин. Ця стаття допоможе зрозуміти деякі аспекти маркетингу кормів для тварин, що зробить ваш вибір більш свідомим, а вашого вихованця - здоровіше.
Отже, на що ви звертаєте увагу, коли займаєтеся купуєте продукти для себе і своєї сім'ї? На найсвіжіші інгредієнти і їжу найкращої якості! Виходячи з того, що ви любите своїх вихованців і є відповідальними господарями, ви хочете цього ж і для своїх чотириногих друзів - найсвіжішого і найкращого!
До недавнього часу ринок кормів для тварин був відносно малорозвинений, з декількома відомими компаніями, які володіли практично всією галуззю. Протягом останнього десятка років цей ринок став стрімко розвиватися, виріс попит і відповідно зросла конкуренція. Сьогодні більше 3000 різних брендів лежать на полицях магазинів! А високооплачувані, успішні рекламні агентства працюють, намагаючись переконати споживача в тому, що саме той чи інший бренд краще за всіх.
Поряд з поширенням таких химерних людських дієт, як Дієта Палео, дієта без клітковини, дієта без зернових і т. Д., В галузі кормів для тварин з'явилися такі слова, як « натуральний », « органічний » і навіть « придатний для людини » - І всі вони красуються на етикетках продуктів для ваших вихованців. За даними Petfoodindustry.com ринок « натуральних » продуктів для тварин до 2017 року подвоїться і складе 9 мільярдів доларів США! Але все-таки, що ж насправді означають всі ці « терміни »?
Сумно, але в більшості випадків - майже нічого. Дуже мало зроблено для якості продукту, а ось для того, щоб мотивувати вас його купити (і відчувати себе винуватим перед своїм вихованцем за посередній смак) витрачені титанічні зусилля і величезні гроші.
Почнемо зі слова « натуральний ». У той час, як існує юридичне визначення поняття « натуральний » для продуктів харчування людини, то у випадку з продуктами для тварин юридичного визначення поняття « натуральний » - Немає. Зазвичай під цим мається на увазі, що корм не містить штучних ароматизаторів, барвників і синтетичних речовин. Таким чином, ваш « натуральний » корм для домашніх тварин може містити м'ясо, наколоте гормонами і / або антибіотиками, привезене з Китаю, або безліч інших неприємних речей. Цього може і не бути. Але слово « натуральний » на упаковці ніяк не допомагає покупцеві.
Слово « органічний » визначається більш строго. Виробники кормів і ласощів для тварин, які хочуть нанести на свою продукцію етикетку з написом « органічний », повинні відповідати стандартам, які визначені Національною Органічної Програмою США. Ці стандарти регулюють такі параметри, як спосіб вирощування продукту і спосіб обробки. До того ж, худобу, з якого виготовляється « органічний » продукт, повинен мати можливість вільного вигулу, при його вирощуванні не повинні вживатися антибіотики і / або гормони росту.
І це тільки початок. Тепер ми приблизно знаємо, що означає « натуральний » і « органічний ». Чи робить це згадані корми для тварин краще? Ні в якому разі, ні.
Незважаючи на поширені чутки, продукти, вирощені органічним шляхом, не є кращими ні для харчування, ні для здоров'я. Це величезний (і дуже ефективний) маркетинговий трюк, який використовується, щоб мотивувати вас купити щось, що може бути корисним (а може і не бути таким) для ваших вихованців.
Слова « натуральний » і « органічний » на етикетці НЕ означають корисний для здоров'я, живильний або навіть безпечний! Яскравим прикладом є токсичний грибок, відомий як афлатоксин, який може викликати серйозні захворювання печінки у собак. Саме через нього час від часу компанії-виробники відкликають цілі партії « натуральної » і « органічної » продукції з усіх магазинів в США. Чому так відбувається? Ці корми не містять консервантів, необхідних для запобігання утворенню подібних токсинів. Багато з цих брендів ставлять на етикетках знак « натуральний », що має нас інформувати (а насправді вводить в оману) про те, що цей продукт здоровіше і безпечніше.
Не зрозумійте нас неправильно. Ми самі купуємо « органічне » м'ясо і яйця для себе (але не для своїх вихованців), але не тому, що думаємо - вони безпечніше. Ні в якому разі. Будучи знайомими з більш гуманними умовами, в яких вирощується худоба, призначений для виробництва « натуральної » і « органічної » продукції, ми робимо свій внесок у поліпшення умов утримання тварин.
На жаль, безліч власників тварин схиляються в бік продуктів з « чудовими » словами на етикетках, при цьому навіть не спромігшись прочитати, як виробник роз'яснює « органічність » своїх продуктів. Хоча в переважній більшості випадків такого пояснення на етикетці і немає! Одним з найгірших злочинів є використання на етикетках термінів « придатне для людини », « якість для людини » і т. д. Компанія, яка виробляє корми для тварин, заявляє, що подібні їх продукти придатні для людського раціону.
AAFCO (Американська асоціація контролю якості продуктів) заявила, що використання подібних термінів, без дотримання всіх відповідних державних стандартів, не що інше як, введення в оману і обман споживача.
Насправді, корми для тварин не є токсичними для людей, але у них не дуже приємний смак, і дуже найчастіше вони виготовляються з продуктів, які ми вважаємо неїстівними і непривабливими. Одним словом маркування « придатне для людини » на мішках і пакетах з кормом для тварин має мало спільного з реальністю і вже тим більше нічого не означає для вашого вихованця.
А як же інші маркетингові трюки? Чи можете ви вірити термінам « преміальний », « без холестерину & ??raquo ;, а іноді навіть « для гурманів »? Треба пам'ятати, що всі ці гасла придумані для того, щоб сподобатися вам, а не вашим вихованцям. Так як же вибрати правильно, безпечно, а також економно?
У першу чергу переконайтеся, що корм пройшов всі випробування в AAFCO (Американська асоціація контролю якості продуктів), якщо ви купуєте корм американського виробництва (або подібне маркування для кормів європейського виробництва). Відповідну вказівку буде нанесено на упаковці і означає, що корм придатний і нешкідливий для харчування ваших вихованців. Якщо ви занадто дешево платите за корм (порівняйте ціну корму з цінами входять до нього інгредієнтів на вашому ринку), то таке харчування навряд чи буде особливо поживною. Вибачте! Але єдиний спосіб для компаній-виробників зробити корм дешевим, це покласти в нього дешеві інгредієнти. І якими б « органічними » або « натуральними » були такі корми, якщо вони коштують дешевше паперу, треба розуміти, що в них м'ясо або м'ясних продуктів немає і бути не може. Так само як і з людської їжею - чим краще шматок м'яса, тим дорожче він коштує, а рисова або вівсяна коржик - значно дешевше.
І останнє, що ми хотіли б додати: ТВАРИНИ НЕ Є МАЛЕНЬКИМИ ЛЮДЬМИ! Їх потреби та особливості годування дуже, дуже, дуже відрізняються від наших! І якщо вам нав'язують корм, стверджуючи, що він хороший для вас і для інших людей, це означає одне: вони нічого не знають про те, що потрібно тваринам. Якщо ви самі годуєте свого вихованця, ви ж не даєте йому все страви зі свого раціону. Піраміда людської їжі - це невідповідна модель для харчування тваринного, яким би він улюбленим і живим для вас не був. Перш ніж взятися за такий проект, проконсультуйтеся з хорошим фахівцем, а не з містером Google.
Чи не довіряйте харчування своїх собак маркетологам і рекламістам, краще проконсультуйтеся з ветеринаром. Ваші відносини з ветеринаром, особисто знають вас і вашого вихованця, набагато більше заслуговують довіри, ніж вся та маса візуальної і текстової інформації, яка надходить через всі інформаційні канали з однією метою, щоб ви купили саме цей бренд.